WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, September 10, 2013 | 7:12 am | 0 Atasinchi
Talking about tanda-tanda, ummm sekarang ni badan aku selalu lesu. Sakit dekat pinggang ni makin menjadi-jadi. And sekarang bukan 2 benda alah tu je yang selalu muncul menghantui hidup aku. Dah makin bertambah. Dah pandai pulak si lesu dengan si sakit pinggang ni bawak kawan datang menginap dekat badan aku. Apa ingat badan aku ni hotel penginapan ke ? Takpun motel ?

Penginap yang baru ni adalah kesan merah dan kaki kebas. Tetibe tak rasa apa-apa. Kawan-kawan aku cakap mungkin sebab sejuk sangat, tu yang kebas. Tapi aku tak rasa macam tu. Kesan merah pulak semakin menguasai tubun badan aku. Dan sejak kebelakangan ni aku asyik pening ja. Sakit kepala pun selalu muncul.  Nak bagitau mak abah, memang sah-sah lah aku kena paksa pi buat check up. Aku taknak. Dan aku takkan pernah setuju. Cuba bayangkan kalau aku betul-betul ada penyakit kronik. Mungkin penyakit yang tak dapat diubati dan mungkin juga boleh membawa maut. Apa kau orang fikir aku mampu hidup ? Luluh hati ini kalau dapat berita daripada doktor akan perkara yang tidak disangka itu. Kau orang sanggup berdampingan dengan aku setelah tahu akan penyakit yang aku hidapi ? Mungkin tidak. Siapa yang sanggup sedangkan aku sendiri pun tidak ? Ya Allah adakah kesakitan ini adalah ujian untukku ? Kenapa berat sangat ujian yang Engkau berikan ini? Aku tak mampu Ya Allah. Aku tak mampu
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Syahirah.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here >.< put with your own.
_______________________________________
◕ Scream Here ◕