WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, August 22, 2013 | 9:41 am | 0 Atasinchi
Assalamualaikum :) Setelah sekian lama tk huppdate blog ! Huwarghhhh serious tak rindu langsung. Hahaha not funny though T_T Today, Im here to tell the world that I have a awesome Best Friends in my life :) Tell the world ? I don't think so I did it. But, Oneday, I will make sure that I DID IT ! I will story about my friends one by one okey ?
-
Let's start with the person named Nurul Ayu Natasha Bt Norhadi. She's a cute lil girlfriend that I've seen. My girl lah kan uwekkkkk. Dia selalu bajet k-pop. Konon semua artis korea pun laki dia Herghhhhh *nyampah* And she alwaysssss not satisfied with her hair. Before raya haritu konon rambut dia macam HongKi si penyanyi korea yg kumpulan FT Island tu haaaaaa pastu tetibe tergedik-gedik nk buat rambut mcm Sulli dalam drama to the beautiful you tu. Then lepas balik cuti raya dia ckp dia nak balik rambut HongKi si LAKI dia tu *Pulakkkkkkkk* She's veryy kind, lemah lembut, rajin *yucks* To me, she are sooo meaningfull. I can't study without her by my side. Ye lah kan bila tiba time math ja sure aku tanya dia 2x9 berapa ? 5x7 berapa ? 11x40 berapa ? Serious tk boleh hidup kalau dia tkdek kt tepi !

The second one is Nur Syahirah Binti Khahar. She'ssssss shoooooo funnyyyyyyy I tell you guys ! Selalu ketawa padahal benda tak lawak pun ! Kalau dia buat lawak memang wajib ketawa. Kalau lawak tu tk berapa lawak pun kita tetap akan ketawa sebab ketawa syahirah ni yang akan buat kita ketawa sampai semput-semput wahahahahaahah. She is easy going tapi kalau dia tak suka, memang dia ckp straight to the point dia tak suka 'WEH AKU TAK SUKA HANG' that's her. Bila dia serious, seriously aku cakap, jangan cakap dengan dia hahahahaha ! lagi-lagi bila dia tengah period pain kannn memang orang yang buat masalah dengan dia nanti kena sembur kaw-kaw punya. The funniest momment is bila dia ketawa style gila-gila sampai nampak anak tekak. Haaaa kau hadooooooo ?

The third is Nur Sabrina Binti Zulkifli. She quiet serious in what she do. Selalu keriau dkt aku kalau dia tk puas hati. DIA SELALU TAK PUAS HATI DENGAN AKU T_T hahaha actually she's not. The who really loveeeeeee nasi goreng ! Kalau nampak nasi goreng memang benda tu lah yg dia pilih untuk makan. Dia pemain bola jaring sekolah weh ! Terror beb ! Aku dah pencen bola jaring sejak 6 tahun dahulu hahaha masa tadika nu haaaaaaa.... Dia ni ahli kelab olahraga so of coz ah selalu lari-lari, lompat-lompat. Lengan dia pun dah berketak-ketak beb ! Kalah lu gua kasi tahu. And the most I like about her is bila dia senyum. mata dia sepet ja bila senyum. Serious comel bah kalau kauuuuu 

The fourth goes to Nur Zahirah Binti Mohamad Sulaiman. What I can tell about Zahirah is dia ni baik. Kalau aku duduk 2 orang dengan dia ja, confirm orang dekat kanan, kiri, depan, belakang boleh dengar aku gelak tak hengat duniaaa ! Aku kalau dengan dia memang susah sikit nk gelak. tapi bila dah duduk berdua memang pecah perut doh ! Ada satu hari tu kitorang lepak 2 orang ja entah dekat mana, aku lupa. Aku cerita lah dekat dia yang aku aku mimpi, aku dengan dia pi merempit dekat kawasan kampung pepagi buta. tak ah pagi sangat. kira mcm pukul 8/9 pagi. Merempit sebab apa ? Haaaa sebab takut roti canai dekat kedai habis :D Hahahaha dia gelak gila-gila punya beb ! and aku rindu zaman darjah 6. KELAS BAYU ! The craziness between us and Sabrina :D

The fifth are Nurul Najhihah Binti Shaharudin. Najhihah is a girl yang bercakap bila perlu. Yerrrr kerrrrr niiiiiiii ? Serious aku tipu ! Dia ni bila bercakap mana ingat nak berhenti HAHAHAH. Aku kalau dengan dia, memang orang ingat kami gila. Sumpah aku annoying gila kalau dengan dia. suka buat muka pelik-pelik semata-mata nak kasi dia gelak. And Najhihah ni kuat jerit jugak. Jerit jenis tarik-tarik ayat hujung. serious bingit telinga kalau hang duduk sebelah dia. Tak mati pun ah. Dah 8 bulan aku kena. HIDUP JE NI. Dia seorang kawan yang baik. eh eh kawan. of coz ah baik kan ? nama pun kawan ! 1st time aku kenal dia, dalam kepala otak aku is 'Apa kejadah susahnya nama dia. Macam mana nk pronounce wehhhhh ?' I call her NAJ-HI-HAH and she was like 'Ahhh redha je redha !' Actually it should be NA-JHI-HAH. hahaha kesian doe dapat kawan macam aku kan ?

The sixth izzzz Nur Farisya Fatimma Binti Zimi Hakim. The beautiful friend I had. How beautiful she is ? Tak percayaaaa ? Go search Lana Del Rey. Katanya dia kembar si Lana ni tapi lain maknya lain bapaknya. Kuat perasan konon semua artis cantik pun ada kena mengena dengan dia. Actually she was wrong. She has her own beautiful. tak tertanding retis hollywood. Dia ni bestfriend si Syahirah dekat atas tu. Susah nak pisahkan dorang ni. Gaduh-gaduh, kawan tang tu jugak ! Dia selalu copy nota aku. hahahaha. Aku pun kasi sebab aku kan BAIKKKKK :D *winkwink*

The last one must be Hairina Syahidah. Kitorang panggil Hairina ni doraemon sebab dia comel. Dia selalu tanya aku siap ka tak homework math. And aku ? Tak tanya dia pun aku dah dapat agak hahahaha. Kitorang sama set for math tapi kelas lain lain. Dia ni dulu kakikomik tapi lepas dah diasah oleh rakan2 terdekat, dia terus jadi kakinovel mcm kawan2 dia. Macam aku lah ;) Hahahaha kitorang selalu tukar-2 novel. dia beli yg baru, aku pinjam. aku beli yang baru, aku simpan. hahahaha sangat tk aci :)

We are known as ZHAFNISS

 (Z) A H I R A H
  (H) A I R I N A  
  (A) Y U              
  (F )A R I S Y A  
    (N )A J H I H A H
 (I )Z Z A T I      
    (S) Y A H I R A H
 (S )A B R I N A 


IT'S EASY TO FIND FRIEND BUT HARD TO FIND FOR A 'TRUE FRIENDS'

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Syahirah.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here >.< put with your own.
_______________________________________
◕ Scream Here ◕